人気洋楽 Numbナム(歌詞和訳)Linkin Park

リンキン・パークLinkin Park)は、アメリカ合衆国の音楽バンド。

1996年に結成された音楽バンドSuper Xeroを前身としている。

21世紀で最も売れたとされた音楽バンドで、全世界累計セールスは1億枚以上を記録している。グラミー賞を2回受賞、ノミネート6回。ウォール・ストリート・ジャーナル『史上最も人気のある100のロックバンド』12位。

wiki引用

f:id:za-kikun:20200412023124j:image

https://youtu.be/kXYiU_JCYtU

Numb

 

I'm tired of being what you want me to be
お前が望む俺で居続けるのにウンザリしてるんだ


Feeling so faithless, lost under the surface
不信感から抜け出すことができないんだ


Don't know what you're expecting of me
お前が俺に何を求めてるかなんて知ったこっちゃない


Put under the pressure of walking in your shoes
お前のように生きるプレッシャーに押しつぶされそうだ

 

Caught in the undertow, just caught in the undertow
逆流に乗るんだ 引き潮に乗ればいい


Every step that I take is another mistake to you
俺が踏み出す一歩はいつでも、お前にとっては過ちなんだ


Caught in the undertow, just caught in the undertow
逆流に乗るのさ 引き潮に乗ればいい

 

I've become so numb, I can't feel you there

もう何も感じなくなってきた お前がそこにいようが何も感じないよ


Become so tired, so much more aware
もうウンザリしてきたよ もうどうだっていい


I'm becoming this, all I want to do
俺は俺のやりたいようにやることにする


Is be more like me and be less like you
これからはもっと俺らしくなる お前とは違う人間になる

 

Can't you see that you're smothering me?
息苦しくなるのを感じないのか?


Holding too tightly, afraid to lose control?
ぎゅっとしがみついて、自由に出来なくなるのを怖れてるんだろ


'Cause everything that you thought I would be
お前が考えていた、あるべき俺の姿は全て


Has fallen apart, right in front of you
バラバラに崩れてしまったからな、お前の目の前で

 

Caught in the undertow, just caught in the undertow

逆流に乗るんだ 引き潮に乗ればいい


Every step that I take is another mistake to you
俺が踏み出す一歩はいつでも、お前にとっては過ちなんだ


Caught in the undertow, just caught in the undertow
逆流に乗るのさ 引き潮に乗ればいい


And every second I waste is more than I can take
無駄にするものよりも、得るもののほうが大きいのさ

 

I've become so numb, I can't feel you there
もう何も感じなくなってきた お前がそこにいようが何も感じないよ


Become so tired, so much more aware
もうウンザリしてきたよ もうどうだっていい


I'm becoming this, all I want to do
俺は俺のやりたいようにやることにする


Is be more like me and be less like you
これからはもっと俺らしくなる お前とは違う人間になる

 

And I know, I may end up failing, too
分かってる、結局は失敗することになるんだろうと


But I know, you were just like me
分かってる、お前も俺も同じなんだよ


With someone disappointed in you
お前にガッカリした誰かみたいにね

 

I've become so numb, I can't feel you there
もう何も感じなくなってきた お前がそこにいようが何も感じないよ


Become so tired, so much more aware
もうウンザリしてきたよ もうどうだっていい


I'm becoming this, all I want to do
俺は俺のやりたいようにやることにする


Is be more like me and be less like you
これからはもっと俺らしくなる お前とは違う人間になる

 

I've become so numb, I can't feel you there
もう何も感じなくなってきた お前がそこにいようが何も感じないよ


I'm tired of being what you want me to be
お前が望む俺で居続けるのにウンザリしてるんだ


I've become so numb, I can't feel you there
もう何も感じなくなってきた お前がそこにいようが何も感じないよ


I'm tired of being what you want me to be
お前が望む俺で居続けるのにウンザリしてるんだ