人気洋楽 Believe(歌詞和訳)Shawn Mendes

 

f:id:za-kikun:20200412211206j:image

https://youtu.be/IZMYO_iT-r0

 

Believe

 

I believe, I believe, I believe, hey [8x]
僕はそう信じる、そう信じてるんだ

Everest is only a mountain
エベレストはただの山であって
A pyramid is just a shape
ピラミッドはただの形
Doesn't have to hold you back
そして僕は君をつなぎとめる必要はないって
Doesn't have to pin you down
思い通りにさせなくてもいって

Let your dreams take flight
君の好きなようにすればいい
And your heart ignite
ただそうすればいいんだ

Did you know that it's true
ねぇ、知ってた?
Everything is possible
なんでもできるってこと
There's nothing we can't do
なにもできないことなんってないってこと
It's a wild and beautiful fire
それってすごくワイルドで美しい灯のようだね
And I believe in you
そして僕は君のことを信じてる

I believe, I believe, I believe, hey [4x]
僕はそう信じる、そう信じてるんだ
And I believe in you
そして僕は君のことを信じてる
I believe, I believe, I believe, hey [4x]
僕はそう信じる、そう信じてるんだ

Don't be afraid to be who you are
ありのままの自分を恐れないで
Just scream out and shout and follow the stars
ただ叫んで、星を追えばいい
Forget about the past that it's over
昔なんて終わったんだから忘れてさ
We are the young ones our way is forward
僕たちは若いし、いつでも前を向いていられる

Who keeps tabs on stupid mistakes?
そんなつまらないミスに誰が貼り札をつけるだろう?
We all mess up but that's just the way
僕たちは失敗だらけだけど、それは
We learn how to get back up
また立ち上がって
We learn how to turn the page
新しいスタートを切るためなのさ

So we will let our dreams take flight
だから僕たちは夢を抱いて
And our hearts ignite
心を奮い立たせる

Did you know that it's true
ねぇ、知ってた?
Everything is possible
なんでもできるってこと
There's nothing we can't do
なにもできないことなんってないってこと
It's a wild and beautiful fire
それってすごくワイルドで美しい灯のようだね
And I believe in you
そして僕は君のことを信じてる

I believe, I believe, I believe, hey [4x]
僕はそう信じる、そう信じてるんだ
And I believe in you
そして僕は君のことを信じてる
I believe, I believe, I believe, hey [4x]
僕はそう信じる、そう信じてるんだ

Let your dreams take flight
君の好きなようにすればいい
And your heart ignite
ただそうすればいいんだ

Did you know that it's true
ねぇ、知ってた?
Everything is possible
なんでもできるってこと
There's nothing we can't do
なにもできないことなんってないってこと
It's a wild and beautiful fire
それってすごくワイルドで美しい灯のようだね
And I believe in you
そして僕は君のことを信じてる

I believe, I believe, I believe, hey [4x]
僕はそう信じる、そう信じてるんだ
And I believe in you
そして僕は君のことを信じてる
I believe, I believe, I believe, hey [4x]
僕はそう信じる、そう信じてるんだ