人気洋楽 Boyfriend (歌詞和訳)Selena Gomez

 

f:id:za-kikun:20200413232516j:image

https://youtu.be/tSIk1QvIM2E

 

Boyfriend

 

I want a boyfriend
恋人が欲しい
But I just keep hitting dead ends
しかし、私は行き止まりを打つだけです
Try to take a shortcut, but I get cut again and again
私は近道をしようとするが、私は再びだまされる
I want a boyfriend
恋人が欲しい
Tell me, are there any good ones left?
教えてください、良いものは残っていますか?
I keep finding wrong ones, but I want love again and again
間違ったものを見つけ続けますが、もう一度愛したいです
I want a boyfriend
恋人が欲しい


I been up all night
私は一晩中起きていました
Pretty restlessly
かなり落ち着きがない
Think I might know why (Ah)
私は理由を知っていると思う
I’ve been doing just fine
私はうまくやっています
But baby, that don’t mean
しかし、赤ちゃん、それは意味しません
That I’m feeling anti you and me
私はあなたと私を反感していること


There’s a difference between a want and a need
欲望と欲求には違いがあります
Some nights, I just want more than me
ある夜、私よりもっと欲しい
I know that there’s a fine line between
私は間に細い線があることを知っています
It’s not what I need, but (Yeah)
それは私が必要とするものではありませんが、(はい)


I want a boyfriend
恋人が欲しい
But I just keep hitting dead ends
しかし、私は行き止まりを打つだけです
Try to take a shortcut, but I get cut again and again (Yeah)
私は近道をとろうとします、しかし私は再びだまされます(はい)
I want a boyfriend (Uh-huh)
恋人が欲しい
Tell me, are there any good ones left?
教えてください、良いものは残っていますか?
I keep finding wrong ones, but I want love again and again (Yeah)
私は間違ったものを見つけ続けますが、私は再び愛したいです(はい)


I want a boyfriend
恋人が欲しい
I want a boyfriend
恋人が欲しい


I could phone a friend, use a hotline or something
友達に電話したり、ホットラインを使ったり
But that won’t get the job done (Uh-uh)
しかし、それは仕事を終わらせません
‘Cause every time I try (Yeah, yeah, yeah)
私が試みるたびに(はい)
Every time they lie (Uh, ooh-hoo)
彼らが嘘をつくたびに
I get a little anti you and me
私はあなたと私に少し反抗します


There’s a difference between a want and a need
欲望と欲求には違いがあります
Some nights, I just want more than me
ある夜、私よりも恋人が欲しいだけ
I know that there’s a fine line between
私は間に細い線があることを知っています
It’s not what I need, but (Ooh-hoo)
それは私が必要とするものではありませんが、


I want a boyfriend
恋人が欲しい
But I just keep hitting dead ends
しかし、私は行き止まりを打つだけです
Try to take a shortcut, but I get cut again and again (Yeah, ooh)
近道をしようとするが、私は再びだまされる(はい)
I want a boyfriend (Uh-huh)
恋人が欲しい
Tell me, are there any good ones left?
教えてください、良いものは残っていますか?
I keep finding wrong ones, but I want love again and again
間違ったものを見つけ続けますが、もう一度愛したいです


I want a boyfriend (Ah, ayy, yeah)
私は恋人が欲しい(はい)
I want a boyfriend (Ah, I try to)
私は恋人が欲しい(私はしようとします)
I want a (Ah, yeah)
(はい)が欲しい
I want a boyfriend (Ah, yeah)
私は恋人が欲しい(はい)
I want a boyfriend (Ah, yeah)
私は恋人が欲しい(はい)