人気洋楽 Intentions(歌詞和訳) Justin Bieber

 

f:id:za-kikun:20200413234145j:image

https://youtu.be/3AyMjyHu1bA

 

Intentions


Picture perfect, you don’t need no filter
Gorgeous, make ‘em drop dead, you a killer
Shower you with all my attention
Yeah, these are my only intentions
そのままで写真も完璧 加工いらないよ
最高 どんな奴もイチコロさ
君のかわいさは殺人級
俺の視線は君に釘付け
そう 俺はもう結婚するしかないね
Stay in the kitchen cookin’ up
Got your own bread
Heart full of equity
You’re an asset
Make sure that
You don’t need no mentions
Yeah, these are my only intentions
キッチンでお料理をして
自分でお金も稼いでる
心の中はいつもフェア
君こそが財産だ
わかっていてね
君は言うことなしの存在
そう 俺はもう結婚するしかないね
Shout-out to your mom
And dad for makin’ you
Standin’ ovation
They did a great job raisin’ you
When I create, you’re my muse
That kind of smile that makes the news
君のパパとママに感謝しかない
君をこんな風に育ててくれて
スタンディングオベーションするよ
君を育てるなんて偉業にね
君は俺が作ったミューズさ
笑顔がニュースになるくらいのね
Can’t nobody throw shade
On your name in these streets
Triple threat, you’re a boss
You a bae, you a beast
You make it easy to choose
You got a mean touch
I can’t refuse
誰も君の悪口なんか言えない
この通りではね
3つの意味で怖いのさ 君はボスで
誰とも仲良くて ちょっと意地悪
答えは簡単なのさ
君が巧みに触ったら
もう断われない
Picture perfect, you don’t need no filter
Gorgeous, make ‘em drop dead, you a killer
Shower you with all my attention
Yeah, these are my only intentions
そのままで写真も完璧 加工いらないよ
最高 どんな奴もイチコロさ
君のかわいさは殺人級
俺の視線は君に釘付け
そう 俺はもう結婚するしかないね
Stay in the kitchen cookin’ up
Got your own bread
Heart full of equity
You’re an asset
Make sure that
You don’t need no mentions
Yeah, these are my only intentions
キッチンでお料理をして
自分でお金も稼いでる
心の中はいつもフェア
君こそが財産だ
わかっていてね
君は言うことなしの存在
そう 俺はもう結婚するしかないね
Already passed, you don’t need no approval
Good everywhere
Don’t worry ‘bout no refusal
Second to none, you got the upper hand now
Don’t need a sponsor, nope, you’re the brand now
俺の同意なんていらない もう済んでる
どこでもいいさ
断られる心配なんかいらないよ
誰も勝てない 君には敵わない
スポンサーもいらない 君こそがブランドなんだ
You’re my rock, my Colorado
Got that ring, just like Toronto
Lovin’ you now, a little more tomorrow
That’s how I feel, act like you know that you are

君こそ俺の心の支え 俺のコロラド
指輪をあげる トロント・ラプターズみたいにね
愛してるよ 明日はもっとさ
それが俺の思い 自分らしくしてくれ
Picture perfect, you don’t need no filter
Gorgeous, make ‘em drop dead, you a killer
Shower you with all my attention
Yeah, these are my only intentions
そのままで写真も完璧 加工いらないよ
最高 どんな奴もイチコロさ
君のかわいさは殺人級
俺の視線は君に釘付け
そう 俺はもう結婚するしかないね
Stay in the kitchen cookin’ up
Got your own bread
Heart full of equity
You’re an asset
Make sure that
You don’t need no mentions
Yeah, these are my only intentions
キッチンでお料理をして
自分でお金も稼いでる
心の中はいつもフェア
君こそが財産だ
わかっていてね
君は言うことなしの存在
そう 俺はもう結婚するしかないね
No cap, no pretendin’
You don’t need mentions
Got ‘em same goals
They don’t wanna be independent
Tell them to mind your bidness
We in our feelings
It’s fifty-fifty percentage
本当さ 嘘じゃない
言うことなしさ
同じ目標を持って 離れたくない二人
互いのことを気にかけるんだぜ
俺らは同じように感じてる
フィフティ・フィフティなのさ
Attention, we need commitment
We gotta both admit it
It’s funny we both listen
It’s a blessing
‘Cause we both get it
You the best thing
And I don’t need a witness
I’ma find me a ring and pray
It’s perfect fitted
さあ 約束を交わそう
互いを認め合うんだ
お互い相手を待ってちゃおかしいぜ
神からの祝福なのさ
俺ら二人とも貰ったんだから
お前は最高の存在だよ
証人なんて必要ない
指輪を見つけて祈るだけ
完璧にフィットするのをな
Picture perfect, you don’t need no filter
Gorgeous, make ‘em drop dead, you a killer
Shower you with all my attention
Yeah, these are my only intentions
そのままで写真も完璧 加工いらないよ
最高 どんな奴もイチコロさ
君のかわいさは殺人級
俺の視線は君に釘付け
そう 俺はもう結婚するしかないね
Stay in the kitchen cookin’ up
Got your own bread
Heart full of equity
You’re an asset
Make sure that
You don’t need no mentions
Yeah, these are my only intentions
キッチンでお料理をして
自分でお金も稼いでる
心の中はいつもフェア
君こそが財産だ
わかっていてね
君は言うことなしの存在
そう 俺はもう結婚するしかないね