人気洋楽 TheFatRat - Fly Away feat.(歌詞和訳)Anjulie


https://youtu.be/cMg8KaMdDYo

 

Fly Away

 

 

Come and fly away with me
さあ 一緒に飛び立とう

Come and fly away with me-e-e-e-e
一緒に飛び立とう

Come and fly away with me
私と一緒に飛び立とう

Co-co-come and fly away with me-e-e-e-e-e-e
私と一緒に飛び立とう


Come and fly away with me
さあ 一緒に飛び立とう

Come and fly away with me-e-e-e-e
一緒に飛び立とう

Come and fly away with me
私と一緒に飛び立とう

Co-co-come and fly away with me-e-e-e-e-e-e
私と一緒に飛び立とう


Don’t you be afraid
怖がらないで

Everything will change
全てが変わる

You and I
あなたと私で

Jumping of the edge
崖から飛び立つ

They say dreamers never die
夢を持つ人は不滅だから


So, come and fly
だから一緒に飛ぼう

Come and fly
一緒に飛ぼう

Come and fly away with me
私と一緒に飛び立とう


We’re rising, we’re falling
上昇して下降していく

We’ll make it through
私たちは上手くいくよ

We’re climbing, we’re soaring
上昇して舞い上がる

A thousand views
様々な景色を横目に

 

We’re rising, we’re falling
上昇して下降していく

We’ll make it through
私たちは上手くいくよ

We’re climbing, we’re soaring
上昇して舞い上がる

A thousand views
様々な景色を横目に


Somewhere by the end we’ll see
最後に私たちが見るのは

Whether moon and water meet
月が水面に浮かんだ場所

Somewhere close to harmony
平和に近い場所

When the world is sound asleep
世界がぐっすり眠っているとき


Something's gonna bring a change
何かが変化をもたらす

Journeys we are meant to take
私たちの運命的な旅路は

Something at the edge of space
宇宙の端っこから

Calling us to fly away
飛び立てと聞こえてくる


Don’t you be afraid
怖がらないで

Everything will change
全てが変わる

You and I
あなたと私で

Jumping of the edge
崖から飛び立つ

They say dreamers never die
夢を持つ人は不滅だから


So, come and fly
だから一緒に飛ぼう

Come and fly
一緒に飛ぼう

Come and fly away with me
私と一緒に飛び立とう


We’re rising, we’re falling
上昇して下降していく

We’ll make it through
私たちは上手くいくよ

We’re climbing, we’re soaring
上昇して舞い上がる

A thousand views
様々な景色を横目に


Come and fly away
飛び立とう

Come and
来て

Come and fly away
飛び立とう

Come and fly away with me
一緒に飛び立とう

 

We’re rising, we’re falling
上昇して下降していく

We’ll make it through
私たちは上手くいくよ

We’re climbing, we’re soaring
上昇して舞い上がる

A thousand views
様々な景色を横目に


Come and fly away
飛び立とう

Come and
来て

Come and fly away
飛び立とう

Come and fly away with me
一緒に飛び立とう


Something's gonna bring a change
何かが変化をもたらす

Journeys we are meant to take
私たちの運命的な旅路は

Something at the edge of space
宇宙の端っこから

Calling us to fly away
飛び立てと聞こえてくる