人気洋楽 I Want It That Way(歌詞和訳) Backstreet Boys

f:id:za-kikun:20200412123338j:image

https://youtu.be/4fndeDfaWCg

 

I Want It That Way

 


You are my fire
君は僕の炎
The one desire
唯一、望むもの
Believe when I say
僕がこういう時、信じてよ
I want it that way
そうしたいんだって

But we are two worlds apart
だけど、二人の世界は離れてて
Can't reach to your heart
君の心には届かない
When you say
君がこういうとき
That I want it that way
私はそうしたいのって

Tell me why
教えてよ
Ain't nothin' but a heartache
ただ心の痛みだけ
Tell me why
教えてよ
Ain't nothin' but a mistake
ただの間違いなのか

Tell me why
教えてくれよ
I never wanna hear you say
君がこういうのを聞きたくないんだ
I want it that way
そうしたいって

Am I your fire
僕は君の炎かな
Your one desire
君の望むものかな
Yes I know it's too late
わかってる、遅すぎるって
But I want it that way
でも、そうしたいんだ

Tell me why
教えてくれよ
Ain't nothin' but a heartache
ただ心の痛みだけ
Tell me why
教えてくれよ
Ain't nothin' but a mistake
ただの間違いなのか
Tell me why
教えてくれよ
I never wanna hear you say
君がこういうのを聞きたくないんだ
I want it that way
そうしたいって


Now I can see that we're falling apart
今や、僕らの心が離れてるのがわかる
From the way that it used to be, yeah
以前とは違ってね
No matter the distance
どんなに距離が離れてようと
I want you to know
君には知って欲しいんだ
That deep down inside of me...
僕は心の奥底から・・・
[Howie:]
You are my fire
君は僕の炎
The one desire
僕が唯一、望むもの
You are
君は
You are, you are, you are
君は
Don't wanna hear you say
聞きたくないよ
Ain't nothin' but a heartache
ただの心の痛み
Ain't nothin' but a mistake (don't wanna hear you say)
ただ間違えただけなのに(聞きたくない)
I never wanna hear you say (oh, yeah)
君がこういうのを聞きたくないのに
I want it that way
そうしたいって
Tell me why
教えてくれよ
Ain't nothin' but a heartache
ただ心の痛みだけ
Tell me why
教えてくれよ
Ain't nothin but a mistake
ただの間違いなのか
Tell me why
教えてくれよ
I never wanna hear you say (don't wanna hear you say)
君がこういうのは聞きたくない(聞きたくない)
I want it that way
そうしたいって
Tell me why
教えてくれよ
Ain't nothin' but a heartache
ただ心の痛みだけ
Ain't nothin' but a mistake
ただの間違いなのか
Tell me why
教えてくれよ
I never wanna hear you say (never wanna hear you say)
君がこういうのは聞きたくない(聞きたくない)
I want it that way
そうしたいって
'Cause I want it that way
だって僕は、そうしたいから