人気洋楽 How To Be Lonely (歌詞和訳)Rita Ora

 

f:id:za-kikun:20200413235033j:image

https://youtu.be/FS07b8EUlCs

 

How To Be Lonely

 

He told me that he loved me more than most
彼はわたしをこれ以上にないほど愛してるって
That he could be the one to take me home
たぶん彼は家に持って帰りたいくらい大切な人かも
(But am I good enough to…)
(けど、わたしはこれでいいのかな…)
Be the everything that he could want?
彼が望むすべてになれる?
He told me that he loved me more than most
彼はわたしをこれ以上ないほど愛してるって

Been lookin’ for a non-material love
精神的な愛をずっと探してきた
Soon as I find it, I’ll be fuckin’ it up
見つけるけど、ダメになっちゃうの
(Break it up)
(終わりになる)
Like I ain’t made a mess here often
enough
失敗してないけどよくもういいってなるような
Not enough, not enough,not enough,
not enough,n no- no-no
十分じゃないの、十分じゃない
何か足りないの

Will no one ever show me how to be
lonely?
誰か寂しくなる方法を私に教えてくれる?
End up on my own almost every night
結局、ほとんどの夜はわたし一人
I must be the only
わたし一人なの
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね
Ain’t nobody can hold me like the way you
hold me
あなたのようにわたしを包んでくれる人は
どこにもいないの
End up on my own almost every night
結局、ほとんどの夜はわたし一人
I must be the only
わたし一人なの
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね

Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね

(But am I good enough to…)
(けど、わたしはこれでいいのかな…)
Tell you that I love you more than most?
わたしはあなたをこれ以上ないほど愛してる?
That you could be the one to take me home
たぶん、あなたは家に持って帰りたいくらい大切な人かも
(But am I good enough to…)
(けど、わたしはこれでいいのかな…)
To give you everything that you will hold?
あなたがつつんでくれるのと同じくらい
わたしはあなたをつつんでる?
In truth, I’m being honest, I don’t know
実際、本当のところ、わたし分からないの

Been lookin’ for a non-material love
精神的な愛をずっと探してきた
Soon as I find it, I’ll be fuckin’ it up
見つけるけど、ダメになっちゃうの
(Break it up)
(終わりになる)
Like I ain’t made a mess here often
enough
失敗してないけどよくもういいってなるような
Not enough, not enough,not enough,
not enough,n no- no-no
十分じゃないの、十分じゃない
何か足りない

Will no one ever show me how to be
lonely?
誰か寂しくなる方法を私に教えてくれる?
End up on my own almost every night
結局、ほとんどの夜はわたし一人
I must be the only
わたし一人なの
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね

Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね

(But am I good enough to …)
(けど、わたしはこれでいいのかな…)
Hmm, yeah, yeah

Will no one ever show me how to be
lonely?
誰か寂しくなる方法を私に教えてくれる?
End up on my own almost every night
結局、ほとんどの夜はわたし一人
I must be the only
わたし一人なの
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね
Ain’t nobody can hold me like the way you
hold me
あなたのようにわたしを包んでくれる人は
どこにもいないの
End up on my own almost every night
結局、ほとんどの夜はわたし一人
I must be the only
わたし一人なの
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね

Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね

Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh
Feelin’ like losin’ you’ll show me how to be
lonely
あなたがわたしに寂しくなる方法をお
教えてくれるかも
失ったような感じをね