人気洋楽 Bad ft.Vassy (歌詞和訳)David Guetta & Showtek

f:id:za-kikun:20200412125308j:image

https://youtu.be/oC-GflRB0y4

bad

 

I say why does it feel so good?
私は言う どうしてこんなに気分がいいの?

So good to be bad
バッドになるのは気持ちがいい

Getting what I want, boy
欲しいものを手に入れる

Why does that make you so mad?
私は言う どうしてこんなに気分がいいの?

You see, why does it feel so good?
あなたはわかっている  どうしてこんなに気分がいいか

So good to be bad
バッドになるのは気持ちがいい

Cause if it's trouble that you're looking for
もしあなたが探しているものが面倒なものでも

Oh baby, here I am[×2]
私はここにいるから


So why does it feel so good?
どうしてこんなに気分がいいの?

So good to be bad
バッドになるのは気持ちがいい


I say why does it feel so good?
私は言う どうしてこんなに気分がいいの?

So good to be bad
バッドになるのは気持ちがいい

Getting what I want, boy
欲しいものを手に入れる

Why does that make you so mad?
私は言う どうしてこんなに気分がいいの?

You see, why does it feel so good?
あなたはわかっている  どうしてこんなに気分がいいか

So good to be bad
バッドになるのは気持ちがいい

Cause if it's trouble that you're looking for
もしあなたが探しているものが面倒なものでも

Oh baby, here I am[×2]
私はここにいるから



So why does it feel so good?
どうしてこんなに気分がいいの?

So good to be bad
バッドになるのは気持ちがいい