人気洋楽 Let Me Love You(歌詞和訳)by DJ Snake ft. Justin Bieber

f:id:za-kikun:20200412130503j:image

https://youtu.be/euCqAq6BRa4

 

Let Me Love You

 

I used to believe

僕は信じていたんだ

We were burning on the edge of something beautiful

僕たちはなにか美しいものの端で燃えているんだと

Something beautiful

なにか綺麗なものの端で

 

Selling a dream

夢を裏切って

Smoke and mirrors keep us waiting on a miracle

タバコと鏡が僕たちに奇跡を待たせ続けた

On a miracle

そう、奇跡を

 

 

Go through the darkest of days

真っ暗な中を行くんだ

Heaven's a heartbreak away

天国は傷ついた心の先にあるから

Never let you go, never let me down

君をどこにも行かせない。僕をがっかりさせないで

 

Oh, it's been a hell of a ride

まるで地獄へ行くみたいだね

Driving the edge of a knife

ナイフの縁を行くんだ

Never let you go, never let me down

君をもう離さない。僕をがっかりさせないで

 

 

Don't you give up, nah-nah-nah

諦めないで

I won't give up, nah-nah-nah

僕は諦めたりしない

Let me love you

君を愛させて

Let me love you

君を愛したいんだ

 

Don't you give up, nah-nah-nah

諦めたりしないで

I won't give up, nah-nah-nah

僕は諦めることなんてしない

Let me love you

僕に君を愛させて

Let me love you

君を愛したいんだ

 

 

 

Don't fall asleep

眠らないで

At the wheel, we've got a million miles ahead of us

僕たちはまだまだ遠くまで行かなくちゃ

Miles ahead of us

ずっと遠くまで

 

All that we need

僕たちに必要なのは

Is a rude awakening to know we're good enough

突然の目覚め。僕たちがすごくいい関係だって気づくための

Know we're good enough

僕たちってこれ以上になく良い関係なんだよ

 

Go through the darkest of days

真っ暗な中を行くんだ

Heaven's a heartbreak away

天国は傷ついた心の先にあるから

Never let you go, never let me down

君をどこにも行かせない。僕をがっかりさせないで

 

Oh, it's been a hell of a ride

まるで地獄へ行くみたいだね

Driving the edge of a knife

ナイフの縁を行くんだ

Never let you go, never let me down

君をもう離さない。僕をがっかりさせないで

 

 

Don't you give up, nah-nah-nah

諦めないで

I won't give up, nah-nah-nah

僕は諦めたりしない

Let me love you

君を愛させて

Let me love you

君を愛したいんだ

 

Don't you give up, nah-nah-nah

諦めたりしないで

I won't give up, nah-nah-nah

僕は諦めることなんてしない

Let me love you

僕に君を愛させて

Let me love you

君を愛したいんだ

 

 

Don't you give up, nah-nah-nah

諦めないで

I won't give up, nah-nah-nah

僕は諦めたりしない

Let me love you

君を愛させて

Let me love you

君を愛したいんだ

 

Don't you give up, nah-nah-nah

諦めたりしないで

I won't give up, nah-nah-nah

僕は諦めることなんてしない

Let me love you

僕に君を愛させて

Let me love you

君を愛したいんだ