人気洋楽 Applause(和訳歌詞)Lady Gaga

f:id:za-kikun:20200412204209j:image

https://youtu.be/pco91kroVgQ

applause

 

I stand here waiting for you to bang the gong
あなたがゴングを鳴らしてくれるのを、私はここで立って待ってるの
 
To crash the critic saying, "Is it right or is it wrong?"
批評家の「それは正しいのか、間違っているのか?」という言葉を崩すために
If only fame had an I.V., baby could I bear
もし有名な人だけが輸血を受けられるとしたら、私は耐えられるかしら
Being away from you, I found the vein, put it in here
あなたから遠く離れてから、私は生きている証を見つけて、ここに置いておくの

I live for the applause, applause, applause
私は称賛のために生きているの、称賛されるため、拍手喝さいを浴びるために
I live for the applause-plause
私は称賛のために生きているの、拍手喝さいを浴びるために
Live for the applause-plause
称賛のために生きる
Live for the way that you cheer and scream for me
あなたの声援と私に向かって叫んでくれることのために生きているの
The applause, applause, applause
拍手喝さいを、称賛を、ちょうだい

Give me that thing that I love (I'll turn the lights out)
その、私の大好きなものをちょうだい(電気を消すわ)
Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)
両手を上げて、それらを合わせて、拍手して(本物の騒ぎにしてよ)
Give me that thing that I love (I'll turn the lights out)
その、私の大好きなものをちょうだい(電気を消すわ)
Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)
両手を上げて、それらを合わせて、合わせて(本物の騒ぎにしてよ)

(A-P-P-L-A-U-S-E) Make it real loud
喝采を)本当に騒がしくしてちょうだい
(A-P-P-L-A-U-S-E) Put your hands up, make 'em touch, touch
喝采を)両手を上げて、それらを合わせて、拍手して
(A-P-P-L-A-U-S-E) Make it real loud
喝采を)本当に騒がしくしてちょうだい
(A-P-P-L-A-U-S-E) Put your hands up, make 'em touch, touch
喝采を)両手を上げて、それらを合わせて、拍手して

[Verse 2:]
I've overheard your theory "nostalgia's for geeks"
あなたの「バカな人たちのためのノスタルジア」というセオリーを偶然耳にしたわ
I guess sir, if you say so, some of us just like to read
私はこう思うのよ、もしあなたがそう言うなら、私たちのうちの何人かはただ読みたいわ
One second I'm a Koons, then suddenly the Koons is me
私が一瞬ジェフ・クーンズで、そうしたら突然、ジェフ・クーンズが私になっている
Pop culture was in art, now art's in pop culture in me
かつてはポップカルチャーはアートの一部だったけれど、今となってはアートは私の中のポップカルチャーの一部になってる

I live for the applause, applause, applause
私は称賛のために生きているの、称賛されるため、拍手喝さいを浴びるために
I live for the applause-plause
私は称賛のために生きているの、拍手喝さいを浴びるために
Live for the applause-plause
称賛のために生きる
Live for the way that you cheer and scream for me
あなたの声援と私に向かって叫んでくれることのために生きているの
The applause, applause, applause
拍手喝さいを、称賛を、ちょうだい

Give me that thing that I love (I'll turn the lights out)
その、私の大好きなものをちょうだい(電気を消すわ)
Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)
両手を上げて、それらを合わせて、拍手して(本物の騒ぎにしてよ)
Give me that thing that I love (I'll turn the lights out)
その、私の大好きなものをちょうだい(電気を消すわ)
Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)
両手を上げて、それらを合わせて、合わせて(本物の騒ぎにしてよ)

(A-P-P-L-A-U-S-E) Make it real loud
喝采を)本当に騒がしくしてちょうだい
(A-P-P-L-A-U-S-E) Put your hands up, make 'em touch, touch
喝采を)両手を上げて、それらを合わせて、拍手して
(A-P-P-L-A-U-S-E) Make it real loud
喝采を)本当に騒がしくしてちょうだい
(A-P-P-L-A-U-S-E) Put your hands up, make 'em touch, touch
喝采を)両手を上げて、それらを合わせて、拍手して

[Bridge:]
Touch, touch
さわって、さわって
Touch, touch now
さわって、さわって、さあ
Ooh-ooh-ooh-hoo
Ooh-ooh-ooh-hoo
Ooh-ooh-ooh-hoo
Ooh-ooh

I live for the applause, applause, applause
私は称賛のために生きているの、称賛されるため、拍手喝さいを浴びるために
I live for the applause-plause
私は称賛のために生きているの、拍手喝さいを浴びるために
Live for the applause-plause
称賛のために生きる
Live for the way that you cheer and scream for me
あなたの声援と私に向かって叫んでくれることのために生きているの
The applause, applause, applause
拍手喝さいを、称賛を、ちょうだい

Give me that thing that I love (I'll turn the lights out)
その、私の大好きなものをちょうだい(電気を消すわ)
Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)
両手を上げて、それらを合わせて、拍手して(本物の騒ぎにしてよ)
Give me that thing that I love (I'll turn the lights out)
その、私の大好きなものをちょうだい(電気を消すわ)
Put your hands up, make 'em touch, touch (make it real loud)
両手を上げて、それらを合わせて、合わせて(本物の騒ぎにしてよ)

(A-P-P-L-A-U-S-E) Make it real loud
喝采を)本当に騒がしくしてちょうだい
(A-P-P-L-A-U-S-E) Put your hands up, make 'em touch, touch
喝采を)両手を上げて、それらを合わせて、拍手して
(A-P-P-L-A-U-S-E) Make it real loud
喝采を)本当に騒がしくしてちょうだい
(A-P-P-L-A-U-S-E) Put your hands up, make 'em touch, touch
喝采を)両手を上げて、それらを合わせて、拍手して