人気洋楽 Soloソロ(和訳歌詞)Clean Bandit(クリーン・バンディット)

 

https://youtu.be/8JnfIa84TnU

 

Solo


This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
This solo, everybody
一人きりで、皆もそう
This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
Fu-oo-oo-oo-oo-oo-oo
慰めるの
I never meant to leave you hurtin’ *
傷つけたまま別れるつもりはなかった
I never meant to do the worst thing
最低なことをするつもりもなかった
Not to you
あなたにはするつもりは
‘Cause every time I read your message
あなたのメッセージを読む度に
I wish I wasn’t one of your exes
あなたの元カノの一人になんてなりたくないの
Now I’m the food
馬鹿みたいだわ
Since you been gone
あなたが去っていまってから
I’ve been dancing on my own 
わたしはずっと一人で踊っている
There’s boys up in my zone
男の子は近づいてくるけれど
But they can’t turn me on
彼らではわたしをその気にさせない
‘Cause baby, you’re the only one I’m coming for
だってベイビー、あなただけが私を満足させられるの
I can’t take no more, no more, no more
もう我慢できない、我慢できないの
I wanna fu-oo-oo, but I’m broken hearted 
抱かれたいのに、わたしは失意の中にいる
Cr-cr-cry but I like to party 
泣いているのに、体は求めている
T-t-touch but I got nobody
触れたいのに、誰もいない
Here on my own 
ここには、わたし一人
I wanna fu-oo-oo-oo, but I’m broken hearted
抱かれたいのに、わたしは失意の中にいる
Cr-cr-cry since the day we parted
泣いている、別れたあの日からずっと
T-t-touch but I got nobody
触れたいのに、誰もいない
So I do it solo
だから、わたしは一人で慰める
This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
This solo, everybody
一人きりで、皆もそう
This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
So I do it solo
だから、わたしは一人で慰める
【× 2】
Every single night I lose it
毎晩、おかしくなりそう
I can’t even hear the music without you, ah, yeah, yeah
あなたなしじゃ、音楽を聞くことすらままならない
Try to stop myself from calling
連絡をとるのを止めようとする
But I really wanna know if you’re with someone new
だけど、あなたが他の女と一緒にいるかもしれないって気になってしまう
Since you been gone
あなたが去っていまってから
I’ve been dancing on my own
わたしはずっと一人で踊っている
There’s boys up in my zone
男の子は近づいてくるけれど
But they can’t turn me on
彼らでは、わたしをその気にさせない
‘Cause baby, you’re the only one I’m coming for
だって、ベイビー、あなただけが私を満足させられるの
I can’t take no more, no more, no more
もう我慢できない、我慢できないの
I wanna fu-oo-oo, but I’m broken hearted
抱かれたいのに、わたしは失意の中にいる
Cr-cr-cry but I like to party
泣いているのに、体は求めている
T-t-touch but I got nobody
触れたいのに、誰もいない
Here on my own
ここには、わたし一人
I wanna fu-oo-oo-oo, but I’m broken hearted
抱かれたいのに、わたしは失意の中にいる
Cr-cr-cry since the day we parted
泣いている、別れたあの日からずっと
T-t-touch but I got nobody
触れたいのに、誰もいない
So I do it solo
だから、わたしは一人で慰める
This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
This solo, everybody
一人きりで、皆もそう
This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
So I do it solo
だから、わたしは一人で慰める
【× 2】
Can’t do it solo
一人でなんか慰められるわけがない
I wanna fu-oo-oo, but I’m broken hearted
抱かれたいのに、わたしは失意の中にいる
Cr-cr-cry but I like to party
泣いているのに、体は求めている
T-t-touch but I got nobody
触れたいのに、誰もいない
Here on my own
ここには、わたし一人
I wanna fu-oo-oo-oo, but I’m broken hearted
抱かれたいのに、わたしは失意の中にいる
Cr-cr-cry since the day we parted
泣いている、別れたあの日からずっと
T-t-touch but I got nobody
触れたいのに、誰もいない
So I do it solo
だから、わたしは一人で慰める
This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
This solo, everybody
一人きりで、皆もそう
This solo, solo, everybody
一人きりで、一人きりで、皆もそう
So I do it solo
だから、わたしは一人で慰める
【× 2】
So I do it solo
だから、わたしは一人で慰める