人気洋楽 Maggie Lindemann(歌詞和訳)Pretty Girl (Cheat Codes x CADE Remix)


https://youtu.be/qFmCXBL_4n8

 

Maggie Lindemann

 

I can swear, I can joke
私だって悪態をついたり悪ふざけすることもある

I say what's on my mind
思ったことを口にする

If I drink, If I smoke
もし私がお酒を飲み タバコを吸い

I keep up with the guys
男たちについて行くならば

And you see me holding up my middle finger to the world
世の中への中指を 目にする

Fuck your ribbons and your pearls
リボンも真珠もクソ喰らえ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではないから

 

I'm more than just a picture
私はただの写真以上の存在

I'm a daughter and a sister
私は娘でもあり 妹でもある

Sometimes it's hard for me to show
たまにそれを証明するのが難しいときがある

That I'm more than just a rumor
私はただの噂以上の存在だということや

Or a song on your computer
または パソコンの中の曲以上の存在だということを

There's more to me than people know
みんなが知ってる以上のものが私にはある

 

Somedays I'm broke, somedays I'm rich
傷つく日もあれば 愉しい日もある

Somedays I'm nice, somedays I can be a bitch
親切になる日もあれば 悪い子になる日もある

Somedays I'm strong, somedays I quit
強い日もあれば 弱気な日もある

I don't let it show, but I've been through some shit
それ見せないけれど、ものすごく大変な日を乗り越えてきた

 

I can swear, I can joke
私だって悪態をついたり 悪ふざけすることもある

I say what's on my mind
思ったことを口にする

If I drink, If I smoke
もし私がお酒を飲み タバコを吸い

I keep up with the guys
男たちについて行くならば

And you see me holding up my middle finger to the world
世の中への中指を 目にする

Fuck your ribbons and your pearls
リボンも真珠もクソ喰らえ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではないから

 

I'm more than just a number
私はただの数字以上の存在

I'm a hater, I'm a lover
私は嫌われ者でもあり 愛され者でもある

Sometimes it's hard for me to show
たまにそれを証明するのが難しいときがある

That I'm more than just a title
ただの肩書き以上の存在だということや

Or a comment going viral
拡散されるコメント以上の存在だということを

There's more to me than people know
みんなが知ってる以上のものが私にはある

 

Somedays I'm broke, somedays I'm rich
傷つく日もあれば 愉しい日もある

Somedays I'm nice, somedays I can be a bitch
親切になる日もあれば 悪い子になる日もある

Somedays I'm strong, somedays I quit
強い日もあれば 弱気な日もある

I don't let it show, but I've been through some shit
それ見せないけれど、ものすごく大変な日を乗り越えてきた

 

I can swear, I can joke
私だって悪態をついたり 悪ふざけすることもある

I say what's on my mind
思ったことを口にする

If I drink, If I smoke
もし私がお酒を飲み タバコを吸い

I keep up with the guys
男たちについて行くならば

And you see me holding up my middle finger to the world
世の中への中指を 目にする

Fuck your ribbons and your pearls
リボンも真珠もクソ喰らえ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではないから

 

I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではない

Yeah

I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではない

No, I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではない

 

I can swear, I can joke
私だって悪態をついたり 悪ふざけすることもある

I say what's on my mind
思ったことを口にする

If I drink, If I smoke
もし私がお酒を飲み タバコを吸い

I keep up with the guys
男たちについて行くならば

And you see me holding up my middle finger to the world
世の中への中指を 目にする

Fuck your ribbons and your pearls
リボンも真珠もクソ喰らえ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではないから

I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではない

Yeah

I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではない

No, I'm not just a pretty girl, I'm not just a pretty girl
私はただの可憐な女の子ではない